Странице

субота, 29. септембар 2012.

Просинечки: Желе да ме посвађају са Звездом

Роберт Просинечки је из Црвене звезде отишао пре нешто више од месец дана, али је и даље главна тема како у Србији тако и у Хрватској. Није тајна да је клуб са "Маракане" има дуговања према доскорашњем шефу струке и легенди црвено-белих, а у последњој у низи изјава које су се појавиле је, наводно за хрватски Глобус, рекао да намерава да тужи клуб пре него што се распадне.



Просинечки каже да су његове речи извучење из контекста, да му се чини да неко жели да га посвађа са Звездом.

- Већ ми је мука да објашњавам, а најмање имам намеру да се правдам. Не поричем ниједну реч коју сам изрекао, јер ништа нисам слагао. На то што су моје речи извађене из контекста или помало изврнуле, тако да личе на оно због чега су ми и постављали таква питања, не могу да утичем - рекао је Просинечки у интервјуу за Вечерње Новости и додао да је на питање да ли му Звезда дугује новац одговорио потврдно.

- Рекао сам оно што сви знају, да је Звезда у финансијским проблемима, али да верујем да ће одржати реч и да ће до 1. децембра санирати сва дуговања. И на том датуму нисам ја инсистирао, нити сам га измислио, људи из Звезде су га одредили. Ипак, како се одмах постављају и потпитања, напоменуо сам да се надам да нећу морати да тужим свој клуб...Причао сам и да ми је Динамо остао дужан 750.000 евра, и да су у клубу направили салто мортале, распала се једна фирма, па је направљена друга, и одједном ни клуба, ни новца. Дуг је остао, али како те фирме нема, нема ни дуга. Једноставно, превара, шта друго да кажем. У том котексту сам причао, али никада нисам поменуо да ће се Звезда распасти. А чујем да Београд о томе бруји - истакао је Просинечки и додао да је свестан проблема у којима се налази његов бивши клуб.

- Морају људи и мене да схвате, па и ја има породицу и обавезе, не могу читавог живота да радим за нулу. Отишао сам уз Звезде уз договор, уздигнута чела, а тражио сам само оно што сам зарадио, ни динар више - закључио је легендарни фудбалер црвено-белих.

Нема коментара:

Постави коментар