Странице

среда, 26. децембар 2012.

Косановић већ на Аутокоманди

Сада већ бивши дефанзивац Краковије сасвим извесно ће каријеру наставити на Топчидерском брду. Енигма коју ће Косановић "ових дана" решити са својим менаџером јесте да ли ће дати леви или десни "мигавац" на Аутокоманди.
Тајни више нема. Милош Косановић жеља је Црвене звезде и Партизана и "вечити дерби" водиће се око доскорашњег дефанзивца пољске Краковије.

Косановић је признао да је очекивао нови уговор од свог клуба али како до тога није дошло одлучио је да каријеру настави негде друго.

Како су за сада само Звездина и Партизанова понуда у оптицају све су прилике да ће Косановић бирати између два наша највећа клуба што за њега очито није велики проблем.

"Нема разлога да ми то представља било какво оптерећење. Никада у животу нисам био на некој утакмици Партизана и Звезде, нити на дербију, тако да тај вид опредељивања за мене не важи. Нормално је да ми прија што се и једни и други интересују, а коначан одговор ћу дати у договору са својим менаџером" рекао је Косановић а преносе "Новости".

Косановић не крије да у Звезди има доста добрих пријатеља али позив спортског директора петоструког узастопног шампиона Србије није мала ствар.

"У Звезди имам пуно другова, добро познајем тренера Јанковића. Опет са друге стране играње за један или други велики клуб у Србији је велики изазов за сваког фудбалера. Истина је да ме је позвао спортски директор Партизана Љубиша Тумбаковић и пренео ми да се интересују за моје услуге. То наравно прија, али сам све препустио свом менаџеру Васковићу, ја се за сада држим по страни" закључио је Косановић који тврди да ће се више детаља знати почетком наредне године.

"Не знам шта ће се издешавати, верујем да би све требало да буде јасније до почетка наредне године" истиче Косановић.


Нема коментара:

Постави коментар