Странице

недеља, 18. новембар 2012.

Милијаш: Бог ми вратио за непризнати гол пре четири године

   Капитен Црвене звезде Ненад Милијаш рекао је после постигнутог гола и победе у вечитом дербију против Партизана да му је „Бог вратио за непризнати погодак пре четири године у полуфиналу купа”.


   Црвено-бели су славили у 143. вечутом дербију резултатом 3:2, а Милијаш је постигао одлучујући погодак за домаћина на „Маракани”.
– Нисам у каријери постигао много голова ударцем главом. Овај ми је сигурно најдражи од свих и мислим да ми је Бог вратио за непризнати погодак пре четири године у полуфиналу националног купа против Партизана. Надам се да ће ми вратити и за титулу – изјавио је Милијаш, наводећи да је последњи пут затресао мрежу ударцем главом давно на мечу против ОФК Београда.
Капитен Црвене звезде честитао је Партизану на приказаној игри, оценивши да је победа његовог тима ипак потпуно заслужена.
– Пресудила је игра у другом делу сусрета, када смо направили преокрет. Ово је веома важна победа, поново смо на минус пет, поново у трци за титулу. Морамо да останемо сталожени и већ сутра се окрећемо четвртфиналној утакмици купа против ОФК Београда.
Вечити дерби на „Маракани” дошао је „из двојке у јединицу”, што је изненадило кладиоце, а међу присутним навијачима прича се да је то први пут у сусретима два најпопуларнија српска клуба.
– То је добро за кладиоце, јер је велика квота. Међутим, да сам ја могао да бирам играо бих из један у један – рекао је Милијаш.

Нема коментара:

Постави коментар